Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2006 23:04 - Клюката
Автор: zozy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3143 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 14.08.2006 10:04


Интересно:
Клюката е по-младичката и кокетна сестра на Заблудата, дете на Слуха от брака му с Интригата, внучка на Сплетницата, далечна братовчедка на чужденката Инсинуация,племенница на Клеветата и кръщелница на Мълвата.
Клюката е седмаче, което наддава бързо на ръст и тегло. Клюката е пъргава,обича да се кичи,да е в устата на хората,суетна, любопитна, беззъба и повърхностна.Тя е зачената лесно,но има кратък живот.Заядлива,но не злобна.
Има ли хора,които да не вярват на клюки..и кои са те???поне веднъж(ако не и доста повече)в живота си всеки се е упрял на слухове.Дали подсъзнателно,интуитивно,по принуда или необходимост като част от план-всеки го е правил...
Клюката е "рожба" и на мъжкото и на женското въображение .Кои са по-изобретателни в интригантството-мъжете или жените?!
И съвсем наскоро и аз се опрях на един слух относо "приятел"и, въпреки че по принцип не го правя(или за да не звуча прекалено самоуврена,избягвам да го правя), повярвах в това,което чух,с риска да загубя човек, който харесвам и ценя...и стана точно обратното-аз бях човекът,който излезе ПОБЕДИТЕЛ,аз бях тази,която рискува,която повярва на слух,която се довери на другите и на собствената си интуиция и шесто чувство;-)))и се радвам че стана така...осъзнах доста неща,които преди будеха у мен смях и таяха убеждението,че това никога не ще се случи на мен...
Който вярва на слухове, си прави лоша услуга.-Филипинска поговорка
Клюките не убиват,те са част от живота на всеки,който преуспява!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - :)
14.08.2006 10:22
нали знаеш кво казват хората: don't go to the extreme...
но понякога се налага:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zozy
Категория: Забавление
Прочетен: 228107
Постинги: 60
Коментари: 157
Гласове: 1258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930